مخـــــــــــــاطب خـــــــــــــاص

میخوام واسه مخاطب خاصم بنویسم!

میخوام بگم خیلی عاشقتم.خیلی دیوونتم.بدجوری بهت نیاز دارم.هیچوقت تنهام نذار
مخاطب خاصم....هروقت ناراحت بودم بغلم کردی........بهم امید دادی....
این روزا مخاطب خاص های بقیه خیانت میکنن.دروغ میگن و... ولی تو
صادقی...بهترینی...زیباترینی...مهربون ترینی مخاطب خاصم
من خیلی خوشبختم که مخاطب خاص من تویی خدای بزرگم
دوست دارم عشق جاویدان من



نظرات شما عزیزان:

مریم جوووووونت
ساعت14:29---31 خرداد 1394
اصن حواسم نبود..خخخ...بیا....نرگس.نرگس.نرگس....

مریم جوووووونت
ساعت13:57---31 خرداد 1394
وااااای خدا منو بگییییر...نرگس و ازین حرفاااا !!!!!
خخخ:
پاسخ: احمق من اینجا اسمم تنهاس چرا لو میدی ادمو بعدشا مگه من دل نارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394برچسب:, | 1:21 | نویسنده : Tanha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.