یادش بخیر
 
 
یادش بخیر یادمه کوچیک بودم هم بازیم پسرا بودن البته نه هر پسری با شخص خاص خودم بازی میکردم
 
 
یادش بخیر کوچیک بودم با داییمو دختر خالم و بروبچ ترک موتور مینشستیم میرفتیم تپه ...واااای چه حالی میداد بعد برمیگشتی بابا میگفت کجا بودی میگفتیم موتور سواری یه توگوشی میخوردیم چه حای میداد تا دو روز قهر بودی
 
 
 
 
یادش بخیر کوچیک بودم میرفتم مغازه جعبه شانس میخریدم تو پارک بازی میکردم میفروختم
 
 
یادش بخیر همش بستنی زیزی گولو میخردم
 
 
یادش بخیر با خاله هام میرفتم تو مغازه مامان بزرگم از این پفک ها برمیداشتیم میخوردیم واااااای چه خوش مزه بود لامصب ااااااااااااا
 
 
 
 
 
یادش بخیر هعععععععععععی اینو میاوردم فیلم عروسی نگاه میکردم
 
 
 
 یادش بخیر سر مدادامو میخوردم مامانم همیشه باهام دعوا میکرد اخه خوش مزه بود
 
 
 
 
یادش بخیرررررر چه قدر نوشمک رنگی خوردم
 
 
واااااااااااااااااای الکی نوارو باز میکردم تا درستش کنم
 
 
 
عاشق این ادامسا بودم
 
 
اینا رو نگووووووووووووو که هروق میرفتم خونه عموم واس همینا میرفتم
 
 
 
هوس کردم کوچیک شم برم اسلام اباد با هم بازیم بازیکنم ...........

نظرات شما عزیزان:

sana
ساعت11:06---9 تير 1394
ایول داداش تیم فقط پرسپولیس بیا تو وبم ادرس و نام وبلاگتو بگو لینک کنم
پاسخ: ok


NurNia
ساعت19:03---8 تير 1394


melika
ساعت18:59---8 تير 1394
سلام خوشحال شدم که بهم سر زدی .
من زیاد از این تجربه ها نداشتم بهم اجازه نمی دادن ولی ظاهرا فقط حسرتش مونده !!!!!


samaneh
ساعت12:44---8 تير 1394
خخخخ خدایی منم این تجربه ها رو داشتم...
مخصوصا اولی رو....
ایول...


مریم جووووونت
ساعت0:27---7 تير 1394
آخه فاطمه که دوست صمیمیم بود....توپسرا یه مخاطب خاااااااص داشتی ولی من همشون دختر بوووووودن...بععععلللللههه
پاسخ: اووووه یرِکِه تو که درجریانی من کلا با پسرا میچرخم ......خخخخخخخ......بعدشا دوست صمیمیم که پسر نبوده


مریم جوووووونت
ساعت20:04---3 تير 1394
خخخخخ....خداییش موتوره رو خوب اومدی..از بس شیطون بودی پاتم سوزوندی...البته حقت بود چون همیشه پشت دایی مینشتی ومنو آخر میکردی....خخخخخخ باید به اون قسمت مداده، گوشه های روسری رو هم اضافه کنی..کنکوریه هاااااا...مهمه ها
حالا خوبه یه شخص خااااااصصصص داشتی بازی میکردی.منه بیچاره ازبازی بچگیم هیچی یادم نمیاد چون فرد خاصی نبوده بازی کنم..بازیام از دوران دبستان با تو یادم میاد.......هععععععی پیرشدیما.......آقااااااااااا خیلی نامردی من پفک میخوام...نمیگی دم افطاره .....
پاسخ: عزیزم حرفه دیگه ای نداشتی بگو بازم خجالت نکش ......اون که پام سوخت قضیه ای جداس ...... خو به من چه تو هم میرفتی یه پسررر پیدا میکردی باهاش بازی میکردی .....په فاطمه حمیده چی بود ؟؟ ..... واستا بهش نگفتم ...خخخ


زهرا
ساعت19:20---2 تير 1394

استقلالی یا پرسپولیسی
پاسخ: من از بچگیام نوشتم تو این سوالا میپرسی .............................معلومه که پرسپولیسی. ... اصلا ادامه مطلبو خوندی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 2 تير 1394برچسب:, | 18:50 | نویسنده : Tanha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.