137b0X0:  دختر

 

من یه دخترم...

 

دردم میاد لباس هام رو با طرز نگاه تو تنظیم کنم...

 

من دخترم....

 

دختر که باشی خیلی ها هوا برشون میداره...

 

دختر که باشی همه دوست دارن سر شوخی رو باهات باز کنن...

 

ولی هیچ کدومشون نمی دونن شوخیه اونا تموم دخترونگی منه...

 

اره رفیق...

 

دختر بودن تاوان داره...

 

دختر بودن مردونگی می خواد...

 

مردونگی می خواد حرفای بقیه رو شنیدن و دم نزدن....

 

بعضیا فک میکنن ما بلد نسیتیم فحش بدیم...

 

.نمی دونن دختر که باشی واسه حفظ دخترونگیت هم که شده

 

چشاتو رو خیلی چیزا باید ببندی....

 

دختر که باشی حتی از ابراز احساسات به بقیه هم میترسی...

 

میترسی بگی و طرف چشاشو روت ببنده و تهش بازیچه اون و دوستاش بشی...هه

 

اره من دخترم به میزان دخترونگیم مردونگی دارم....

 

تنها خواستم مرد بودنه....مرد بودن به جنسیت نیس...

 

نه اصلـــــــــــــــــــــــن ربطی به جنسیت نداره...

 

شاید بعضی از کارام از نظر من درست باشه از چشم تو بد...

 

شاید اصلن من بد باشم....من پای رفاقتم هستم....پای مرامم هسم...

 

شاید اینا واسه شما عیب باشه...عیب باشه حقیقتو به دوستم بگم...

 

این اسمش فضولی نیس...حقیقته...

 

خودتو اصلاح کن که از گفتن حقیقت به بقیه خجالت نکشی...

 

که چیزی رو از اونی که دم از دوست داشتنش میزنی پنهون نکنی....

 

من دخترم...

 

واسه رفاقت با من باید مــــــــــــــــــــــــرد باشی نه نــــــــــــــــــــر.....

 



نظرات شما عزیزان:

مریم جوووووونت
ساعت13:42---31 خرداد 1394
خخخخخخییییییییلی قشنگ بود...عااااااالییییی ...اینجوری نمیشه،باید تو در ودیوارای شهر بنویسیم تا همه ببینن.و از بینشون بلکه بعضیا آآآآآآآدم شن..

پاسخ: منظووووووووووووووور


طیبه
ساعت10:13---31 خرداد 1394
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394برچسب:, | 1:54 | نویسنده : Tanha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
 cache019last1442250297